
Overview
KURS BIZNESOWY DLA ANIMATORÓW ZABAW!
Kurs ten jest idealny dla Osób, które planują otworzyć własną działalność animacyjną, bądź już ją prowadzą i chcą jeszcze lepiej się rozwijać, aby być ponad swoją konkurencją.
Chcesz założyć firmę Animacyjną? Lub już prowadzisz firmę animacyjną / eventową? Chcesz wiedzieć, przed czym się chronić i jak to zrobić? Chcesz wiedzieć, na co uważać i jak się zabezpieczyć? Chcesz być widoczny tam, gdzie szuka Cię Klient? Wiesz, co zrobić, aby Klient wybrał Twoją ofertę, a nie Twojej Konkurencji? Chcesz, aby Twoja strona była Twoim Sprzedawcą i Najlepszym Pracownikiem? Chcesz, aby kierowane do Ciebie zapytania od Klientów, kończyły się finalizacją zlecenia właśnie u Ciebie? A może „pseudo – konkurencja” kopiuje wszystkie Twoje programy animacyjne oraz pomysły i masz tego dość?
Zapraszamy Cię na szkolenie dla Właścicieli Firm Animacyjnych / Eventowych , które będzie dla Ciebie skarbnicą wiedzy oraz wskazaniem właściwego kierunku, dla rozwoju Twojego Biznesu i Twojej Marki.
Pomyśl już teraz o przyszłości i zacznij działać! ![]()
Celem kursu jest pomóc Ci posiąść solidne biznesowe fundamenty – po co masz tracić lata pracy i doświadczeń i tracić klientów, ucząc się na własnych błędach?
Podczas kursu otrzymasz gotowe odpowiedzi, instrukcje, kompetencje do tego – aby pewnym krokiem wejść w świat animacyjnego biznesu i – ZARABIAĆ!
Funkcje kursu
- Lekcje 30
- Quizy 0
- Czas Trwania 100 godzin
- Poziom Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 147
- Certyfikat Tak
- Oceny Tak
Program kursu
-
Wstęp - Kurs Biznes Animator
2-
Wstęp – InformacjeWykład1.1
-
Jak się Uczyć?Wykład1.2
-
-
Kurs Biznes Animator
26-
Formy rozliczeń działań animacyjnychWykład2.1
-
Przydatne PKD przy założeniu działalności Animacyjnej / EventowejWykład2.2
-
Nazwa i Logo Firmy – Porady PraktyczneWykład2.3
-
Przygotowanie oferty na stronę wwwWykład2.4
-
Własna Strona WWWWykład2.5
-
Jakich błędów nie popełniaj przy tworzeniu strony www?Wykład2.6
-
Jak się reklamować, aby być widocznym?Wykład2.7
-
Media Społecznościowe w Działalności Animacyjnej / EventowejWykład2.8
-
Jak sprawić, abyśmy byli widoczni tam, gdzie nas szukają?Wykład2.9
-
Strona Internetowa, która sprzedaje – tajniki sprzedaży ofertyWykład2.10
-
Dlaczego Klient ma wybrać właśnie Twoją ofertę?Wykład2.11
-
Jak przygotować ofertę dla klienta, aby się wyróżnić?Wykład2.12
-
Jak radzić sobie z zaniżaniem cen przez konkurencję?Wykład2.13
-
Czy musisz przyjmować wszystkie zlecenia?Wykład2.14
-
Tworzenie portfolioWykład2.15
-
Jak wycenić zlecenie animacyjneWykład2.16
-
Kiedy podpisywać umowy?Wykład2.17
-
Przygotowywanie programu animacyjnego dla Klienta.Wykład2.18
-
Jak się zabezpieczać – case studyWykład2.19
-
Jak zabezpieczyć się przed kopiowaniem przez konkurencję?Wykład2.20
-
Jak rozmawiać z klientemWykład2.21
-
Mała Firma Animacyjna vs Duża Firma EventowaWykład2.22
-
Stroje i ich licencjeWykład2.23
-
Animacje a ubezpieczeniaWykład2.24
-
Fotografowanie imprezWykład2.25
-
Kreowanie marki osobistej w firmie animacyjnejWykład2.26
-
-
Zakończenie
2-
ZakończenieWykład3.1
-
Kupon rabatowy na następny kurs :-) Dla Ciebie! :-)Wykład3.2
-
Trener
Opinie
Opinie
Średnia ocena
Szczegółowa ocena
