-
Wstęp do Kursu Animator Zabaw dla Dzieci
2-
Wstęp – InformacjeWykład1.1
-
Jak się Uczyć?Wykład1.2
-
-
Animator Zabaw dla Dzieci
32-
Kim jest Animator i jaka jest jego rolaWykład2.1
-
Jakie cechy powinien posiadać idealny Animator Zabaw dla DzieciWykład2.2
-
Gdzie spotykamy Animatorów Zabaw dla Dzieci?Wykład2.3
-
Rodzaje imprez i ich omówienieWykład2.4
-
Autoprezentacja w zawodzie AnimatoraWykład2.5
-
Jak mówić do dzieciWykład2.6
-
Jak przekonać dzieci do siebieWykład2.7
-
Jak przekonać młodzież do udziału w zajęciachWykład2.8
-
Jakie są najczęściej wymieniane “trudności” w byciu Animatorem?Wykład2.9
-
Animacje z Dziećmi, a Rodzice DzieciWykład2.10
-
Trudne sytuacje podczas animacjiWykład2.11
-
Ile dzieci może mieć w grupie jeden AnimatorWykład2.12
-
Właściwa kolejność na animacjiWykład2.13
-
Czy Animator na Uroczystościach dostaje poczęstunekWykład2.14
-
Czego Animator nie powinien robićWykład2.15
-
Co z rywalizacją?Wykład2.16
-
Bicie brawa dzieciomWykład2.17
-
Wstęp do świata bajek, a praca AnimatoraWykład2.18
-
Lubię tę Animatorkę, bo ona jest … ładna. O co chodzi?Wykład2.19
-
Jak się ubierać na animacje z dziećmiWykład2.20
-
Upominki i nagrody dla Dzieci – dawać, czy nie?Wykład2.21
-
Magiczna torebkaWykład2.22
-
Jak nie stracić głosu?Wykład2.23
-
Wiek i krótka charakterystykaWykład2.24
-
“Życiowe” sprawy w czasie animacji :)Wykład2.25
-
Sztuka zadawania pytań na AnimacjachWykład2.26
-
Czy na animacjach są zawsze duże grupy?Wykład2.27
-
Jak zakończyć animację?Wykład2.28
-
Czy trzeba mieć scenariusz / program zabawWykład2.29
-
Czy Animatorem mogą być tylko kobiety?Wykład2.30
-
Ciekawe historie…Wykład2.31
-
Sprawdź Swoją Wiedzę 6 pytanieKartkówka2.1
-
-
Zabawy Stacjonarne
10 -
Zabawy Ruchowe
10 -
Zabawy Taneczne
10 -
Zabawy Integracyjne
10 -
Zabawy z Chustą Animacyjną
32-
Informacje o zabawach z chustą animacyjnąWykład7.1
-
Jakich zabaw z chustą nie stosujWykład7.2
-
Zabawa 1.Wykład7.3
-
Zabawa 2.Wykład7.4
-
Zabawa 3.Wykład7.5
-
Zabawa 4.Wykład7.6
-
Zabawa 5.Wykład7.7
-
Zabawa 6.Wykład7.8
-
Zabawa 7.Wykład7.9
-
Zabawa 8.Wykład7.10
-
Zabawa 9.Wykład7.11
-
Zabawa 10.Wykład7.12
-
Zabawa 11.Wykład7.13
-
Zabawa 12.Wykład7.14
-
Zabawa 13.Wykład7.15
-
Zabawa 14.Wykład7.16
-
Zabawa 15.Wykład7.17
-
Zabawa 16.Wykład7.18
-
Zabawa 17.Wykład7.19
-
Zabawa 18.Wykład7.20
-
Zabawa 19.Wykład7.21
-
Zabawa 20.Wykład7.22
-
Zabawa 21.Wykład7.23
-
Zabawa 22.Wykład7.24
-
Zabawa 23.Wykład7.25
-
Zabawa 24.Wykład7.26
-
Zabawa 25.Wykład7.27
-
Zabawa 26.Wykład7.28
-
Zabawa 27.Wykład7.29
-
Zabawa 28.Wykład7.30
-
Zabawa 29.Wykład7.31
-
Sprawdź Swoją Wiedzę 2 pytanieKartkówka7.1
-
-
Wielkie Bańki
6-
Bańkowe poradyWykład8.1
-
Przepis na płyn do wielkich baniekWykład8.2
-
Jak robić wielkie bańki?Wykład8.3
-
Łapki / Obręcze do baniekWykład8.4
-
Zamykanie w bańceWykład8.5
-
Sprawdź Swoją Wiedzę 5 pytanieKartkówka8.1
-
-
Malowanie Twarzy
34-
Malowanie twarzy – podstawowe informacjeWykład9.1
-
Nie mam talentu – czy mogę malować buzie dzieciom?Wykład9.2
-
Wiedza o produktach do malowania twarzyWykład9.3
-
Na co uważać, kupując produkty do malowania twarzyWykład9.4
-
Czym malować twarze?Wykład9.5
-
Kiedy malujemy twarzeWykład9.6
-
Kiedy nie malujemy twarzyWykład9.7
-
Zachowywanie higieny podczas malowania twarzyWykład9.8
-
Jak przygotować swoje stanowisko pracyWykład9.9
-
Jak przewozić akcesoria do malowania twarzyWykład9.10
-
Wzorniki na imprezyWykład9.11
-
Wizja dziecka a wizja animatoraWykład9.12
-
Kolejka do malowania twarzyWykład9.13
-
Malowanie na twarzy, a na głowie treningowejWykład9.14
-
Korzystanie z szablonówWykład9.15
-
Brokaty w malowaniu twarzyWykład9.16
-
Łączenie malowania twarzy z innymi animacjamiWykład9.17
-
Ile mamy czasu na pomalowanie jednego dziecka?Wykład9.18
-
Jak opracowywać własne wzoryWykład9.19
-
Na co patrzy zleceniodawca i rodzice podczas Twojej pracyWykład9.20
-
Czy zawsze proponować malowanie twarzy na animacjach?Wykład9.21
-
Czy wszystkie dzieci chcą być pomalowane?Wykład9.22
-
Jak pokonać strach malucha przed malowaniem?Wykład9.23
-
Co z grzywką?Wykład9.24
-
Ku przestrodze – historieWykład9.25
-
Malowanie twarzy – wzór 1.Wykład9.26
-
Malowanie twarzy – wzór 2.Wykład9.27
-
Malowanie twarzy – wzór 3.Wykład9.28
-
Malowanie twarzy – wzór 4.Wykład9.29
-
Malowanie twarzy – wzór 5.Wykład9.30
-
Malowanie twarzy – wzór 6.Wykład9.31
-
Malowanie twarzy – wzór 7.Wykład9.32
-
Malowanie twarzy – wzór 8.Wykład9.33
-
Sprawdź Swoją Wiedzę 7 pytanieKartkówka9.1
-
-
Modelowanie Balonów
13-
Balony do modelowania – czyli jakie?Wykład10.1
-
Pompowanie balonów do modelowaniaWykład10.2
-
Jak spytać dziecko, co chce dostać z balonika?Wykład10.3
-
Czy przygotowywać sobie balony wcześniej?Wykład10.4
-
Zasady bezpieczeństwa przy pracy z balonami do modelowaniaWykład10.5
-
Modelowanie balonów – wzór 1.Wykład10.6
-
Modelowanie balonów – wzór 2.Wykład10.7
-
Modelowanie balonów – wzór 3.Wykład10.8
-
Modelowanie balonów – wzór 4.Wykład10.9
-
Modelowanie balonów – wzór 5.Wykład10.10
-
Modelowanie balonów – wzór 6.Wykład10.11
-
Modelowanie balonów – wzór 7.Wykład10.12
-
Sprawdź Swoją Wiedzę 5 pytanieKartkówka10.1
-
-
Zakończenie
9-
Dziękuję za Twój udział w kursieWykład11.1
-
Spis produktów używanych na szkoleniuWykład11.2
-
Kod rabatowy na www.HurtowniaAnimatora.pl – dla CiebieWykład11.3
-
Pytania od UczestnikówWykład11.4
-
Opinie otrzymane od Was! <3Wykład11.5
-
Kupon rabatowy na kolejny kurs :-)Wykład11.6
-
Rabat 50% na Kurs Biznes Animator dla AbsolwentaWykład11.7
-
Dostęp do Portalu Animatora w Prezencie dla Ciebie!Wykład11.8
-
Rabat 50% na Kurs Prowadzenia Warsztatów Bańkowych EksperymentówWykład11.9
-
Ciekawe historie…
Ciekawe historie…
Oto kilka historii od naszych Animatorów / Absolwentów – z życia 🙂
Anegdoty z pracy Animatora
Niezbadane wody
Basen z kulkami. Na pierwszy rzut oka – płytki basenik wypełniony kolorowymi kulkami. Przy próbie bliższego zapoznania się – miejsce niezbadane, tajemnicze, pełne zagubionych skarbów i nieznanych dotąd obiektów. Po zakończonej zabawie w basenie do Pudła Rzeczy Znalezionych trafiają zazwyczaj: pojedyncze skarpetki, kapcie, smoczki, butelki, części garderoby, pieluszki tetrowe, miśki i grzechotki. W koszu na śmieci lądują natomiast: piłki noszące wyraźne ślady zębów, koła samochodzików, urwane guziki, wyrwane lalkom włosy, kamyki i inne skarby natury, które któreś z dzieci przemyciło w kieszeni spodni. Po gruntownym i pieczołowitym oczyszczeniu oraz ponownym wypełnieniu świeżymi kulkami basen zostaje ponownie zapełniony dziecięcymi uśmiechami i niewyczerpaną energią.
Ciasto z niespodzianką
Ciasto urodzinowe – jeden z najważniejszych punktów programu każdego przyjęcia urodzinowego. Dmuchanie świeczek, gromkie sto lat, zachwycone maluchy nie mogą się doczekać, kiedy dostaną swoją porcję. Ciasto pokrojone na równiutkie kawałki ląduje na talerzykach. Animatorka podnosi pierwszy kawałek i idzie w stronę dumnego solenizanta. Ciasto wygląda pięknie, ale chwileczkę – ma ciekawy, bardzo specyficzny zapach…„Obym się myliła” – dzielna Animatorka nabiera ciasto łyżeczką, czując się przez chwilę jak Królewna Śnieżka nadgryzająca zatrute jabłko. Niestety – urodzinowe ciasto zakupione przez mamę jubilata zostało nasączone likierem. Na stół zamiast tortu natychmiast wjeżdżają inne słodkości, Animatorzy tłumaczą, że zły Czarnoksiężnik chciał zepsuć przyjęcie i zaczarował urodzinowe ciasto, a sprawczyni zamieszania biegnie do pobliskiej cukierni. Chwilę później pojawia się długo wyczekiwany gość:truskawkowy-czekoladowy torcik z polewą malinową. Dzielnym Animatorom udało się zdjąć zaklęcie i przechytrzyć złego Czarodzieja, który tak naprawdę nie był zły, tylko odrobinę gapowaty…
Niedaleko pada jabłko od jabłoni
-
Plosę Pani, a ma Pani chłopaka? – pyta pulchny, zielonooki kilkulatek, który podczas malowania buziek zażyczył sobie zostać Spidermanem.
-
Tak, kochanie, już jestem zajęta – odpowiada Animatorka z kamienną twarzą kontynuując ozdabianie.
-
To nie skodzi – sepleni chłopiec – zaplosę Cię do domu na lody. Tato! – woła do stojącego niedaleko ojca – Zaplosimy Panią Animatolkę do domu?
-
Jasne, jasne, Mały – odpowiada Tatuś – Zaprosimy na flachę… – urywa zmieszany, czerwone plamy wstępujące na czoło i policzki zaczynają przypominać maskę Spidermana powstającą na twarzy syna – flachę mleka, oczywiście… – dokańcza speszony.
-
Świetnie, słysałaś? – uśmiecha się rozpromieniony Malec.
Pożyczone balony
Przyjęcie weselne, godzina 23, kącik dla najmłodszych uczestników zabawy. Powstają tu wyjątkowe balonowe kształty – pieski, kwiaty, miecze i ośmiornice – Animator uwija się jak w ukropie, bo dzieci sporo, a każde chce dostać swojego balonika.
-
Zrobisz mi ośmiornicę i miecz z balona? – pyta siedmioletnia dziewczynka robiąc nieśmiały krok w stronę Animatora.
-
Oczywiście, że zrobię… – odpowiada Animator zajęty skręcaniem dziesiątego tego wieczoru miecza, wręczając go dziewczynce, która natychmiast z piskiem biegnie na parkiet. Podnosi wzrok na stojącą przed nim siedmiolatkę – Hej, chwileczkę, a czy chwilę temu nie dostałaś ode mnie właśnie różowego miecza i kolorowej ośmiornicy?
-
No, taak – odpowiada dziewczynka z westchnieniem – ale ktoś mi zabrał. To znaczy pożyczył.
-
To zabrał czy pożyczył? A kto taki? – pyta Animator zabierając się za robienie nowej ośmiornicy.
-
Ciocia Hela i wujek Wiesław – odpowiada dziewczynka niechętnie, przewracając oczami.
Animator przerywa skręcanie balona i patrząc z niedowierzaniem na siedmiolatkę wychyla się w stronę parkietu.
-
O, widzisz – dziewczynka wskazuje na kobietę po pięćdziesiątce, która goni z różowym mieczem w dłoni swojego męża trzymającego na głowie balonową ośmiornicę – Mówiła, że tylko na chwilę, a już minęły dwie piosenki i nic…
Do tańczącej w najlepsze pary na parkiecie dołączyła kolejna…wywijając balonowym mieczem, który przed chwilą zrobił dla takiej jednej małej…
-
O, od Zosi też „pożyczyli” – dąsa się siedmiolatka wskazując na biegnącą w ich stronę dziewczynkę, która przed chwilą z piskiem odebrała swoją zabawkę.
„To będzie długi wieczór” – wzdycha Animator zabierając się za kolejną balonową ośmiornicę.
Zimowy sen
Przyjęcie weselne, wybija godzina, w której najmłodsi uczestnicy zabawy powinni udać się do spania. Animatorzy z ogromnym trudem zaprowadzają rozweselone maluchy do sypialni na piętrze. Po wielu zmaganiach z argumentami ciężkiego kalibru: „Ale mi się wcale nie chce spać” udaje się nakłonić wszystkie dzieci do położenia się w swoich łóżkach. „I żyli długo i szczęśliwie” – Animatorka kończy bajkę, gasi światło i życzy wszystkim dobrej nocy. Nagle drzwi otwierają się z głośnym skrzypnięciem.
-
Psst, Marcel – rozlega się głośny szept ojca jednego z chłopców – muffinki wjechały na stół!
-
Hurraa! – ktoś zapala światło, wszystkie kołdry lądują na ziemi, a łóżka momentalnie pustoszeją. Przez uchylone drzwi wysypuje się gromadka bosych dzieci w kolorowych pidżamkach i znika za zakrętem. Zapada wymowna cisza. Tata Marcela przestępuje z nogi na nogę.
-
Chciałem tylko…tak po cichutku chciałem…- wzdycha zrezygnowany – Marcel! – krzyczy – Do łóżka, ale już! – zbiega po schodach wymachując rękami i próbując z powrotem zagonić do sypialni Maluchy, które rozbiegły się po całej sali jak zwierzątka przed chwilą zbudzone z zimowego snu.
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiał ten jest ograniczony i chroniony prawami autorskimi oraz innymi prawami, które należą do autorów tego kursu. Materiał nie może być kopiowany, publikowany i rozprowadzany bez pisemnej zgody autora lub autorów.

4 komentarzy
Właśnie zakończyłam kurs animatora. Mimo to że nie jestem początkująca jest tu bardzo wiele informacji które są bardzo przydatne. Polecam każdemu ?
Polecam serdecznie kurs animatora zabaw dla dzieci 🙂
o animacji nie wiedziałem nic , po tym kursie moja wiedza jest dużo większa . nauczyłem się fajnych rzeczy, które w wakacje wykorzystam wykorzystam
Dobrze trafiłam. Duża wiedza. Konkretnie. Polecam serdecznie 🙂